Jouw droom gevonden?

Maak een afspraak

Veelgestelde vragen

Geen geheimen hier,
alleen maar antwoorden!

Algemeen

  • Zijn er kosten verbonden aan een afspraak?

  • Het maken van een afspraak is altijd kosteloos en vrijblijvend! Wij zijn er namelijk van overtuigd dat haastige spoed is zelden goed is. Dus als jij niet direct overtuigd bent of nog even twijfelt geven wij je alle ruimte om erover na te denken.

  • Kan ik een afspraak maken voor advies aan huis?

  • Ja, dit is mogelijk! Wist je zelfs dat onze dochteronderneming pvclifestyle.nl niet anders doet dan advies aan huis? Want waar kan je nu beter zien of iets goed staat dan thuis?

  • Doen jullie ook montage?

  • Ja, dit doen wij! Wij raden zelfs altijd hier gebruik van te maken, want wie kan dit nu beter dan een ambachtsmeester? Gezien het om maatwerk producten gaat is een foutje snel gemaakt, dat zou ten kosten kunnen gaan van jouw droominterieur.

  • Bieden jullie garantie op jullie producten en zo ja, wat zijn de garantievoorwaarden?

  • Uiteraard bieden wij ook garantie. Er is 2 jaar garantie op de montage, voor producten kan dit tot wel 20 jaar zijn, maar dat is afhankelijk per merk en de gekozen kwaliteit.

  • Hoe kan ik een bestelling plaatsen?

  • De levertijd van je bestelling kan variëren, afhankelijk van verschillende factoren, zoals het specifieke product dat je hebt besteld, de beschikbaarheid van het product en je verzendlocatie. Over het algemeen streven we ernaar om bestellingen zo snel mogelijk te verwerken en te verzenden.

    Om een meer nauwkeurige schatting van de levertijd te krijgen, raden we je aan om tijdens het bestelproces de geschatte leverdatum te controleren. Deze informatie wordt meestal verstrekt op de productpagina of tijdens het afrekenen. Houd er rekening mee dat deze geschatte leverdatum een indicatie is en dat onvoorziene omstandigheden de daadwerkelijke levertijd kunnen beïnvloeden.

    Als je vragen hebt over de levertijd van jouw specifieke bestelling, kun je altijd contact opnemen met onze klantenservice. We staan klaar om je te helpen en je de meest recente informatie te geven over de status en verwachte levering van je bestelling.

  • Zijn er kosten verbonden aan het aanvragen van een offerte?

  • Het maken van een offerte is altijd kosteloos en vrijblijvend! Wij zijn altijd overtuigd van onze producten en kunnen en gaan ervan uit dat jij ook het beste voor jouw interieur wilt.

  • Hoe kan ik een sample aanvragen om de kwaliteit en kleur van een product te beoordelen?

  • Er is altijd een mogelijkheid het product in het echt te zien, zo hebben wij van vrijwel alle producten voorbeelden in ons experience center. Daarnaast is het van sommige producten mogelijk een kleine sample aan te vragen die je kan houden.

  • Bieden jullie ook installatieservices voor vloeren en raamdecoratie?

  • Ja, alle producten kunnen ook geïnstalleerd worden. Er staan diverse ambachtsmeesters klaar om jouw droominterieur te realiseren!

  • Kan ik mijn bestelling retourneren als ik niet tevreden ben?

  • Dit verschilt per product, zo zijn vloeren zolang deze nog nieuw in de verpakking zitten tegen verwerkingskosten te retourneren. Echter, bij Sfeermeesters verkopen we veel maatwerk producten en gezien deze niet meer elders te gebruiken zijn is het ook niet mogelijk deze te retourneren en te annuleren.

Productinformatie

  • Waar vind ik informatie over de producten?

  • In het menu kun je navigeren naar de producten die jij zoekt. Daarnaast is er bij de meeste producten ook een FAQ. Mocht jouw vraag hier nu niet tussen staan kom dan bij ons langs en laat je informeren. Liever een vraag teveel dan te weinig.

  • Hoe kan ik een bestelling plaatsen?

  • De levertijd van je bestelling kan variëren, afhankelijk van verschillende factoren, zoals het specifieke product dat je hebt besteld, de beschikbaarheid van het product en je verzendlocatie. Over het algemeen streven we ernaar om bestellingen zo snel mogelijk te verwerken en te verzenden.

    Om een meer nauwkeurige schatting van de levertijd te krijgen, raden we je aan om tijdens het bestelproces de geschatte leverdatum te controleren. Deze informatie wordt meestal verstrekt op de productpagina of tijdens het afrekenen. Houd er rekening mee dat deze geschatte leverdatum een indicatie is en dat onvoorziene omstandigheden de daadwerkelijke levertijd kunnen beïnvloeden.

    Als je vragen hebt over de levertijd van jouw specifieke bestelling, kun je altijd contact opnemen met onze klantenservice. We staan klaar om je te helpen en je de meest recente informatie te geven over de status en verwachte levering van je bestelling.

Betalingen & facturatie

  • Hoe kan ik een bestelling plaatsen?

  • De levertijd van je bestelling kan variëren, afhankelijk van verschillende factoren, zoals het specifieke product dat je hebt besteld, de beschikbaarheid van het product en je verzendlocatie. Over het algemeen streven we ernaar om bestellingen zo snel mogelijk te verwerken en te verzenden.

    Om een meer nauwkeurige schatting van de levertijd te krijgen, raden we je aan om tijdens het bestelproces de geschatte leverdatum te controleren. Deze informatie wordt meestal verstrekt op de productpagina of tijdens het afrekenen. Houd er rekening mee dat deze geschatte leverdatum een indicatie is en dat onvoorziene omstandigheden de daadwerkelijke levertijd kunnen beïnvloeden.

    Als je vragen hebt over de levertijd van jouw specifieke bestelling, kun je altijd contact opnemen met onze klantenservice. We staan klaar om je te helpen en je de meest recente informatie te geven over de status en verwachte levering van je bestelling.

  • Welke betaalmethode accepteert Sfeermeesters?

  • Na de offerte krijgt jij netjes een factuur. Normaliter wordt dit bedrag overgemaakt. Ook is het mogelijk op contant te betalen, dit dient wel in overleg met onze adviesmeesters gezien we liever geen geld in ons experience center hebben.